T6 Tuners ke Ipoh (6th Mega Gathering) Part 1

Minggu yang paling havoc, sebab apa back to back gi bercuti omputih panggil "Short Vacay". Gigih nie Cik Somi suh kunci jam kul 4am weiiii... Nasib la malam tue dah packing semua bebarang dan cuma tinggal nak angkat jerrr. Tapiii yang kelakornya jam belum lagi berdetikkk, Somi Kakak dah sedor dulu dah hahaha.. Ko nampakkk tak keterujaaan dia nak pi konvoiii.. Anak - Anak masih bergelimpangan atas katil, tak mandi, awaii sangatt nak kejut bangun mandi.. So angkut la sekalian semuanya.. sekali semua pun sedarr..
Pagi tue kita orang dari Avani Sepang, kuar dari bilik tunggu keta maii amik kita orang depan bilik menuju ke lobi hotel untuk check out. Dalam kul 4.45am macam tue kita orang check out then terus ke keta. 


Bermula perjalanan kami dari Avani Sepang ke destinasi seterusnya, Menuju ke hentian R & R Elminar . Perjumpaan untuk konvoi katanya dalam pukul 6.30am tak salah. Kakak suh Cik somi bawak pelan2 je, masa kalau ikut pada Waze sampai dalam kul 6am kat R & R. 

Setibanya kami sampai di R & R Elminar, ramai dah yang sampai. So ada yang bawak anak mandi, ada yang pi makan bekpes. Kita orang pun pi makan jugak pagi bangun tak makan apa lagi. 

Beberapa gambar masa kat R & R Elminar sebelum konvoi bermula.




Ayah tengah sibuk tampal menampal sticker. Abaikan lah muka kakak dipagi hari ye. Tak nyempat nak make up hehehe


Perjalanan konvoi pun bermula.. masa dalam konvoi anak2 semua sambung tido balik hehehe. So sampai ke destinasi pertama #LabuSayongSignature




Bertolak pula ke next destinasi, apalagi dah lapoooo, pi cari makan. Makan beramai ramai ke Restoran Tasik Raban Lenggong. Macam - Macam ada ikan bako, nasi campur dan lain - lain. Sebab dah kelaparan tak nyempat nak amik gambo makanan yang adooo hehehe..


Nie je la yang ada gambor bersama PJ tuners Family. 





Nah belanjer view video masa konvoi di R & R Elminar, Labu Sayong Signature & Restoran Tasik Raban dan sehinggalah sampai ke destinasi penginapan kami.

Video nie Credit to Saiful Mokmeng & Khaliesa Balqis.

Enjoyyy :)

Comments

Popular posts from this blog

Cara nak buat nasi bubur berperisa lobak, kentang dan isi ayam

28 Weeks.....Check up @ Klinik Ibu & Anak & Registration @ HUKM

Lahirnya insan bernama : Muhammad Adam Bin Mohd Nizam