Lebih Muda dengan YOUTH Skincare by Shaklee

LEBIH MUDA DENGAN YOUTH SKINCARE BY SHAKLEE
--------------------------------------------------------------------------------

Tak lama dahhhh dia nakkk maiii tuh..

Kak Gee nak citer serba sedikit mengenai Produk terbaru dari Shaklee. Shaklee Corporation bakal melancarkan Produk Skincare terbaru mereka di Malaysia yang diberi nama YOUTH By Shaklee.

YOUTH merupakan Produk Penjagaan Kulit Muka Shaklee yang merupakan 100% dari bahan semulajadi dan ianya dijamin BEBAS dari parabens, Phtalates, hydroquinon dan mecury.

YOUTH SHAKLEE SKINCARE

Lebih Muda dengan YOUTH SHAKLEE.

Shaklee juga mempunyai produk skincare yang dikenali sebagai NUTRIWHITE dan ENFUSELLE. So selepas ini YOUTH SHAKLEE akan menggantikan skincare tersebut. Yang paling terpenting Produk  Skin Care Shaklee YOUTH ini 100% dijamin BEBAS dari bahan kimia yang berbahaya yang boleh menyebabkan kanser dan pelbagai penyakit lain.

100% FREE and NATURAL

PENTING! YOUTH Skincare ini diuji secara klinikal dan diuji secara dematologi tau. Ianya juga turut diuji oleh pakar mata (Opthalmotoligist) yang mana dia membuktikan bahawa YOUTH Skincare ini selamat untuk mata dan tidak mempunyai tindak balas walaupun pada mata yang sensitip.

Seronoknya lahaiii, cepat sikit la Shaklee oiii bawak masukkk ke Malaysia YOUTH nie. Dah Tazabarrrrr dah nak beliiii nih hah..

Jom KakGee terangkan lebih sikit info setiap produk YOUTH SHAKLEE yang bakal tiba nie.


Skincare YOUTH SHAKLEE mengandungi beberapa langkah asas dalam penjagaan kecantikan :


Pertama : PEMBERSIH - YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER

  • Produk 3 in 1 ini mengandungi PH yang seimbang, bebas sabun dan gabungan daripada vitamin dan polifernol serta alga
  • Menggilapkan kulit, meneutralkan kulit dan mengembalikan kulit wajah kita sihat sentiasa



Ke-2 : YOUTH TONER dapat menutup pori-pori di wajah setelah dibersihkan. Kulit akan kelihatan lebih licin, lembap dan juga terpelihara dari sel-sel yang telah mati.



Ke-3 : YOUTH SERUM dapat mengembalikan aura seri muka dan keremejaan kulit. 




Ke-4 : Age Defense Moisturizer dapat melindungi kulit wajah kita dari sinaran matahari. Dan juga dapat melembapkan kulit wajah. Digunakan pada waktu siang.


Ke-5 : Advance Renewal Night Cream  - Krim malam ini dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka kita sewaktu kita sedang tidur.


YOUTH Radiance C + E, powerful formula yang digabungkan untuk mencerahkan kulit, juga membantu mengurangkan pigmentasi serta memperbaiki kulit tona tak sekata. Ianya terbukti dapat menghilangkan kesan garisan garisan dan kedutan di wajah.



YOUTH BB Cream - berfungsi 5 dalam 1 iaitu dapat menyeimbangkan, membaiki, menghidrat, memelihara dan melindungi kulit wajah.



Eh Eh tunggu satttt, walaupun YOUTH SKINCARE ni belum  lagi berada di Malaysia. Pada yang berminat  untuk dapatkan maklumat tentang YOUTH Skincare di Malaysia boleh Whatsapp +60183976511 (KakGee) untuk saya update anda. PASTIKAN anda adalah orang yang terawal mendapat maklumat tentang YOUTH Skincare ini.



Comments

Popular posts from this blog

Cara nak buat nasi bubur berperisa lobak, kentang dan isi ayam

28 Weeks.....Check up @ Klinik Ibu & Anak & Registration @ HUKM

Lahirnya insan bernama : Muhammad Adam Bin Mohd Nizam