Lahirnya insan bernama : Muhammad Adam Bin Mohd Nizam

Assalamualaikum all my bloggers friends....

Pehhhh... Da lama x berceloteh di blog nie... Al maklumla busy menguruskan bayi yg comel nie....
Okla... Now aku nak berstory mory pasal anak aku nie...

First of all, nak di jadikan citer, aku pegilah ke HUKM tuk buat check up biasa...tp masa tue aku da 38 weeks...so orang cakap bila2 masa pun da blh beranak kan... Tunggu la no giliran aku dipanggil...dan tiba masanya no aku dipanggil tuk buat scan...

Da masuk tue doc tue pun scan la peyut aku nie ha...pas tue dia ckp gan aku yg air aku da banyak turun, pas tue dia tanya aku ada rasa air turun x??????? Aku buat muka 😳. Aku bagitau la doc, aku xde rasa apa2 pun... Bila da siap tue kena pulak tunggu giliran tuk cuba doctor...

So now, giliran aku tuk jupe doc pun da smpi...masuk je doc suh aku baring, punya aku terkezut tiba2 dia nak check ehem2, alamak rasa malu pun ada kan...di checknya, diselopnya ( aduishhhhh sakit giler) tetiba doc ckp da terbukak 1 cm...terkezut aku...then doc ckp awk kena tahan ye... Lagi la aku x tentu arah dibuatnya... 😱. So aku pun kena tahan....

Panjang pulak aku berceloteh nie... Nanti la aku citer macam ner rasanya sakit bersalin ye.....

Tapi tunggggguuuu.... Aku upload kan gambar anak aku ye....
Nama penuh : Muhammad Adam Bin Mohd Nizam
Tarikh lahir: 28 nov 2012
Berat masa lahir : 2.93 kg
Masa: 5.50 am





Comments

Popular posts from this blog

Cara nak buat nasi bubur berperisa lobak, kentang dan isi ayam

28 Weeks.....Check up @ Klinik Ibu & Anak & Registration @ HUKM